Mar 23, 2011

RESULT !!

hey ?

pada 23/03/11
termakbul segala harapan buda buda  "93
penantian y slme ni , akhirnyer t'jawab jugaa .

oke .
awal pagi aku da cpai sch .
tgk jam baru pkul 7 a.m
jantung aku maseh berdebar debar 
bila agak nyer jam na menunjukkan pkul 11 a.m ?

tempoh perjalanan aku na pegy sch memang jaoh .
bout 30 minutes baru na cpai .
dlm perjalanan itu aty aku berdebar debar 
tapena aku debar cmni s'umur hidup aku -.-
apa aku buad sumo ta kena .
ayah , mk , adekk cakap dgn aku pun aku buad tatau
dlm fikiran aku asyek berkater
" ya allah , apalah akan tjdi nseb aku lepz ni ? kao tengkan lahh aty aku bila dapat keputusan ni ya allah "
tatau brpe kali aku doa cmtuh .
then bl aku t'ingat kter smngat shazy 
"go baby go "
aku leh t'gelak seketika .
haha

masa pun da berlalu .
prsan aku pun da makin membuak buak .
kejap lg aku akan dapat tahu ms depan aku cmne 
kwn kwn pun da kumpul kantin juz na tgu pengetua dtg aje
bila da saat jpe kwn kwn aku y sengal badut
automatic prsaan gelisah , berdebar deabar , takut HILANG
hahaha
dorg memang ske buad aku gelak ta ingat dunia
apa apa pun aku memang sygg at korg wlaupun pgai sengal shapaley .
ehehe .

d'pendek kan cite
*klw aku cite sgle nyer memang ta abs ! :D
dorg pun da puas gelak  t'bahak bahak ,
puas snap sane snap sini
pun jugak da puas bergosip gosip .
result pun sudaa kuar .
teeetttttttttttt !
prsan aku dtg balek .
dupp dap duup dap :D
cm na balek umah yaww !
haha

cikgu pun start panggil 
"yee weh hwa , aqilah , safurah , nadirah and blablabla "
nurul syahirah !
argh ! bpak gila cuak ^o^
sekali kao nyah result aku .
 .
. . 
. . .
. . . .
. . . . .
. . . .
. . .
. .
.
. .
. . .
. . . .
. . . . .
. . . .
. . .
. .
.

tade A !
haha

na menangez bhai !
tp tahan tahan . syera bole kan kan ? ^_________^
hmm ,
aku dapat . err dapat . 
5 kredit aje .
apa apa aku bersyukr sgt .
pkre prtme dlm fikiran aku .
my mum terchenta .
walaupun aku ta dpt na tunaikan hajat mum and dad aku ,
tp aku dapat buad mereka tersenyum .
" tapelahh syera . mak dgn ayah tao hanya itu kemampuan y kao bole buad , 
A ta penting bagi kami juz kami na tgk kamu k'menara gading ,
kami na tgk gmba kamu b'sebelahan ayah kao . hanya segulung ijazah "
na menangez siot .
harapan dorg terlalu tinggi utk aku .

now , Nurul Syahirah akan cbe sedaya upaya utk memenuhi hajat k'dua org tua y aku cintai :DD


TAHNIAH SHBATKU !


Shazila Shakri . tahniah ! thniah ! begitu juga dgn kwn kao y sebelah tu :)
dapat keputusan dgn cemerlang !
bngga gila ngn kao duh .
dgn add math kao dapat A .
pehh ! gilaa gempak .
HAHAHA

dan kwn aku lagi sorg . . .


Syazwani Majid .
tahniah juga pada anda yaww !
keputusan anda pun begitu cemerlang sekali ;)
hajat kamu sudah termakbul na blja k'doktoran .
ehehehe .

p/s : wlaupun aku ta hebad macam dorg , aku maseh mampu tersenyum bila family aku berasa lega dgn result aku .
thniah eh korg sumo . jgn give up dulu .
ms depan korg maseh terbentang luas at luar tu .
senyum ^___________________________^

syukur alhamdulillah 

No comments:

Post a Comment

JUMPA LAGI