May 7, 2011

makkkk !

SELAMAT HARI IBU ! kpde tuan empunya diri yg bername Siti Robiah Hj Sidin , dengan ini anak perempuan tunggal anda ini ingin mengucapkan jutaan terimakseh krne telah mengasuh , mendidik , membesar , menyayangi dan sgle yg "men-" kpde diri syera dan adik beradik yg lain ;)  tidak lpe jugaa  krne telah menjadi makkk yg sempurna . iloveyou makk !! wlaupun mak ta dapat na tgk entry ni , syera na jugak mintak maaf sgle perbuatan dulu dan sekarang yg telah membuatkan mak terasa dan berkecil hati . syera tidak putus2 mendoakan makk d'panjangkan umur dimurahkan rezeki dan bahagia dunia & akhirat brsame2 org yg terchenta .


ini makk saya . chantek takk ? hehek ;)

beberapa pkre mngpe aku sayang makk ; -
  1.  dia sorang yg penyabar . any problem yg dia hadapi dia tapena give up dan sentiasa tersenyum membuatkan aku terharu dgn sikap dia even aku yg bawak problem . heeek
  2. dia seorang sahabat yg baik . aku selalu share problem yg best dan tak best kat mak aku . only mak dan aku jea yg tahu . *shhh . mak simpan rahsia kyte berdua tau . haha :P
  3. dia seorang lemah lembut . aku bole kira dia pena bantai aku . hmm . NEVER yaww . susah na tgk dia marah kat org wlaupun dgn family sdri . iloveyou makk !
  4. makk ske buad aku dan adik beradik lain gelak sambil geleng-geleng pale bler dia buad lawak . always my dad yg kne bahan dgn makk . best . mcm kwn2 jea .HAHA . whatver its , dorang tetap bhgia . 
  5. last not least , makk selalu bagi aku support utk menjadi seorang perempuan yg baik . now , aku sudah pun k'alam baru yg d'nmekan "dwse" . so dia takk putus2 bagi advice and sokong yg padu pde aku . HAHA . padu kau joyah . :P
setakat tuh aje aku sharing kat korang , nanti lebih2 pulakk korang kter aku poyo jea dgn story cmni , kann ? joyah , kiah , milah sume fikir cmtuh pnye , kann ? SELAMAT HARI IBU pde ibu2 kat ibu korang dan pde ibu2 yg d'luar saner . aku doakan mereka always bhgia brsme dgn family . ingat , wlaupun ibu kyte jahat atau tak memahami korang ke apa , jgn lahh mudah putus asa tuk menyayangi dia . dia satuh2 nyer "perempuan" yg ada dlm hati korang . tak mungkin korang akan dapat pengganti nyer . hargailah pengorbanan yg dia telah buad . melahirakn kita shngge kyte menjadi seorang mnsia yg baik . jgn abaikan kedua-dua org tua kyte eh .

mood : *winkwink ;)

No comments:

Post a Comment

JUMPA LAGI