Mar 26, 2011

angan - angan kue♥

heyy ?
jom bercerita ?
HAHAHA


setiap org mesti ada angan - angan , betul takk ?
kgkdg angan-angan tu bole jadik knytaan kan kann kann ?
tadi , aku baru story mory dgn buah hati aku , Nurul Nadiah  .
dy heboh doq cite angan-angan dy . aku pun da terpanggil at blog ni utk d'ceritakan psal aku pulakk .
hehe (:

d'antara yg berikut adalah angan - angan aku . saksikanlahh . . .
*cm lagu iwan pulakk . haha

  • aku na masuk universiti dan berjaya dapat segulung ijazah
  • kerja + dapat gaji . belanja family aku dgn penuh ikhlas . haha
  • na beli keta idaman aku dgn Nurul Nadiah . suzuki swift ^_^
  • memiliki handfone XPERIA SE .
  • dapat jejaka idaman like : -
    • caring
    • loving
    • sporting 
    • understanding
    • good listener
    • bole buad aku hari hari golak terbahak-bahak . wahaha
    • klw bole ala ala mke cm Awal Sahari ka . Gerrad ka . hehe
    • sorang ayah yg memahami dan blablabla 
*over pulakk nt ckp byk byk -.-
  • umah banglo weh siap ada org gaji . dan alang alang ni spe na tawarkan diri jadik org gaji aku ? haha
  • dan yg pasti aku na jadik sorg perempuan y sempurna d'pndgn sorg lelaki :D
  • balas segala jasa dan pengorbanan kedua org tua aku . aku na jage dorg smpai hayat mereka . 
*jgn jadik anak yg ta pndai na meghargai smpai anta at umah org tua tua bhai . mmg fucker duh spe yg buad cmtuh ! :D

tu ajelah buad ms skag ni . tatau akan dtg nt aku berangan - angan lgi . HAHA :D trmekseh kwn kwn y telah membaca apa yg aku sedang mrpek ni . ta kesh klw korg kter aku mrpek ka apa . asalkan aku tahu satuh hari nt salah satuh angan - angan aku ni jadik knytaan ♥
- AMIN -


No comments:

Post a Comment

JUMPA LAGI