Mar 30, 2011

memory ^_^

heyy ?
oke , today cikgu na bercerita pada murid murid .
spe y na dga dtg k'depan ,
spe tana dga bole blah dari sini .
*agak kurang terpelajar ckgu cmni , kann ? HAHA

hmm , aku sje na gedik gedik na story bnde y ta penting kod bagi korg 
tp bagi aku ini adalah kejadian y frst time dlm life aku .
dan tidak mungkin aku akan lupakan .
hee .

29/03 
aku , nadiah , eka pegy sch amek sijil bhnti .
then ktorg jejln ke sane dan ke sini
utk manfaat masa kami berTIGA 
na tao sbb apa ?
sbb nyer ini kali prtme kami berTIGA kuar brsme :D
nme satu sch , satu kelas , satu group ,
tp baru aje leh kuar brsma . haha

byk tempat da ke hulu ke hilir , 
dan byk org y sama ktorg jpe .
cam tade hala tuju .
baru aje at tampin , nt neextweek nt na pegy mlcca .
agak cam mano agak eh ?
HAHAHA

jalan punya jalan ,
makan punya makan ,
ktorg pun rehat at destinasi y telah d'pilih
iaitu tman reak .
wahaha . ta maju lepk situ jea .
hee .
rehat , borak , dan terbahak bahak cm org gila .
aku pun ajak dorg bergmbar .
elok aje 3 sekepale ni gila bergmbar .

arini aku na kongsi kengn ktorg at korg sume .
sbnrnyer aku ni agak susah na kongsi gmbar at org .
tp sejak dua menjak ni , aku berhati mulia .
hahaha .

lagi sekali , *saksikanlahh . haha .


1


2


3


4


5


6


7


ini ajelah y aku bole share at korg :)
ada byk lg , pose maut pun ada tau . tp tana lahh letk
malu ~ HAHA
ni sume post y ayu gituh . hekhek :)

p/s ; sayang ekau berduo lobeh lahh .
korg da buad aku gelak , jejln cpai penad .
y plg penting korg da buad aku bertambah sayang at korg .
iloveyou much much !
cewahh ;)

oke guys ,
pelajaran men-SHARE da tamat .
kyte jpe nextime k ?

akhir kater . 
trmekseh krne sudi membaca :)
peace yaww !



No comments:

Post a Comment

JUMPA LAGI