Apr 3, 2011

ketagih !

woo-hoo !
arini aku na bercerita pasal 
satu tabiat aku daripada dulu lg .
na tahu apa ?
NESCAFE .
korg na tao ada apa dgn bnde alah tu ?
haha !

oke . since aku da sch menengah . aku da start minum NESCAFE.
mula mula memang pening  minum dan rase pun bse aje
then  , cpai satu saat tu  ,  tanpa aku sedar 
aku telah meminum nyer berhari - hari .  HAHA

for me , macam satu kepuasan y memang tersangat puas lahh . haha ! 
nikmat y ada dalam minuman tu memang takde tandingan nyer :)
bila saat aku sedih , boring , happy bnde alah tu akan aku cari .
aku da anggap bnde tu mcm kwn baik aku duh .
-_________________________________-

bila aku ta dapat minum sehari ,
pehh ! rase cm hidup aku sehari tu ta sempurna bhai !
mcm org laki lahh .
ta dapat sebatang rokok , korg da sangap , kan kann ? c(=

aku punya NESCAFE ada kategeori nyer tau .
percaya takkkk ?
ta pksa pun kann :)

 rumah ; NESCAFE REGULAR / MILD 
 kedai makan ; NESCAFE CLASSIC
pasar malam ; MOCHA ICEBLANDED. tade kena mngne kann ? tp rase dy lebih kuang apa ! haha
 kedai runcit ; NESCAFE MOCHA * beli . bukan minum at situ :))
kedai mamak ; NESCAFE TARIK
hangout ; NESCAFE IPOH WHITE COFFE
lain - lain :  NESCAFE ICE , BLACK ROAST , LATTE , ORIGINAL  

paling syokk sekali NESCAFE with the FOAM *_*
jgn ingat sume NESCAFE aku ske . ini pulakk d'antara y aku ta ske :))

; NESLO GOLD ,  DECAF , TONGKAT ALI & GINSENG , KACIP FATIMAH &COLLAGEN , HI - CALCIUM MILK , BREAKFAST

since da abs sch ni , hari hari aku minum . satuh hari mesti 2 kali .
pagi dan petang :D

dahsyat kann ? hoho !

LOVE THE COFFE . LOVE THE FOAM .

No comments:

Post a Comment

JUMPA LAGI