Apr 11, 2011

pengawas :P


heyy . see ?
ni name tag aku time sch menengah dulu .
start pagi smpai petang , name tag ni sentiasa aku gantung at tudung aku ^^
dulu , aku selalu marah pengawas klw dorg tegur aku .
skrg aku kena balek .
cehh . gurau (:

knpe aku jadik pengawas ?
sbb nyer adalah . .
aku na merasanyer sekali seumur idop  ,
 na dapat up markah koku aku  ,
and and bole buad apa aje tanpa dilarang same sekali oleh orang lain .
hehe .

since aku f.4  da bergelar pengawas,
 tanalah  awal -awal
nanti org gelar  kuli batak sekolah pulakk .
*aku benci org kater cmtuh -.-

naik f.5 macam biasa.
adat alam persekolahan , buda senior harus buli buda junior kan kann ?
hehe .
itulah terjadi pada aku .
aku ske mengarah buda buad itu dan ini .
tak selalu eh aku buad cmni -______-

ramai buda ske aku klw jadik pengawas 
terutama classmate aku lahh .
haih -.-
dorg bole lepas dgn apa aje hukuman bila ada nyer aku .
besh kann ? c(=

perkara yg aku buad ;
  1. tayah ambil nama buda yg buad kesalahan
  2. dapat keluar rehat awal
  3. bole merayau satu sch .
  4. mengarah buda ambil itu dan ini
  5. dapat markah bonus dlm koku
  6. pegy rombongan kasaner dan kesini . *rombongan cek kiah katerkan ;)
teruk kan ? aku memang ske mcm ni . gedik jea lebih .
HAHAHA !

tp perkara y aku ta ske buad ;
  1. kena diri bila time perhimpunan
  2. angkat kerusi lepas perhimpunan selesai
  3. ada kes mesti pengawas kena soal siasat dulu
apa apa pun menjadi seorang pengawas memang besh .
berbaktilah adek adekk kue pada sch .
jgn jadik cm kaka mu ini pgai yg gila gila .
HAHAHAHAHH

- SEKIAN -

mood ; mamai . na tidur -__-



1 comment:

JUMPA LAGI